ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΔΣ 2024

2024-10-11

Κατα τη χθεσινή (10/10/24) συνεδρίαση του ΔΣ του Συλλόγου και κατόπιν της αποχώρησης των μελών τα παιδιά των οποίων προήχθησαν στο Λύκειο αποφασίστηκε ομόφωνα η ανασύσταση αυτού.

Η νέα σύνθεση του ΔΣ είναι:

Πρόεδρος: Βλαχόπουλος Αλέξανδρος

Αντιπρόεδρος: Πλούμης Γεώργιος 

Γεν. Γραμματέας: Μπαρλαμπάς Παναγιώτης

Ταμίας: Δρόσου Σοφία



Share
Σύλλογος Γονέων 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Αθήνας
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε